SIGNOCRYL T S 2856
Barva na vodorovné dopravní značení vozovek
- Zaveden v Katalogu schválených výrobků pro vodorovné dopravní značení vydaným Ministerstvem dopravy ČR
- Nanáší se v jedné vrstvě vzduchovým i tlakovým bezvzduchovým nanášecím zařízením, případně jinou vhodnou nanášecí technikou s možností použití maskovací šablony
Charakteristika a použití výrobku
Barva je určena na vodorovné dopravní značení vozovek a jiných ploch s živičným, případně betonovým povrchem. Výrobek je zaveden v Katalogu schválených výrobků pro vodorovné dopravní značení vydaným Ministerstvem dopravy ČR.
Příprava podkladu
Nanáší se na suchý podklad předem zbavený hrubých nečistot a mastnot.
Ředidlo BALTECH P6406 TOLUEN
Doporučený postup
Nanáší se v jedné vrstvě vzduchovým i tlakovým bezvzduchovým nanášecím zařízením, případně jinou vhodnou nanášecí technikou s možností použití maskovací šablony. Viskozita barvy je upravena pro přímou aplikaci na stroj. V případě potřeby (podle aplikace, typu zařízení) je možné ředění přípravkem TOLUEN P 6406. Při přípravě většího množství materiálu je nutné barvu v zásobnících průběžně míchat nebo před vlastní aplikací znovu důkladně promíchat. Zasychá na vzduchu fyzikálním odpařením rozpouštědla min. 7 minut při teplotě vzduchu min. 5 °C a relativní vlhkosti vzduchu max. 75 %. Tloušťka mokrého nátěru 500 μm (cca 680 g/m<sup>2</sup>). Tloušťka suchého nástřiku 220 μm. Při nanášení je nutné provést posyp balotinou asi 300-350 g/m<sup>2</sup> typ Swarco T 14 G20, pro zajištění retroreflexe a drsnosti musí být tato operace provedena, vzhledem k rychlému zasychání, bezprostředně. Nátěr barvy je přejezdný vozidly 30 minut od nanesení na suchou vozovku při teplotě 1 °C a relativní vlhkosti vzduchu 75 %. Nižší teplota a vysoká vlhkost vzduchu zpomalí zasychání barvy. Při manipulaci se nesmí do výrobku dostat voda, která výrobek znehodnocuje.