Z dotazu není sice možné posoudit konkrétní stav koroze, ale s největší pravděpodobností se bude jednat o korozi pod nátěrem, možná i prokorodování plechu ze spodní části (prahy, lemy blatníků a pod.) vhodná bude konzultace problému přímo na autě s dobrým autoklempířem.v každém případě bude potřebné z poškozených míst odstranit nátěr, zejména nepřilnutý podkorodovaný, odstranit korozní produkty až na čistý kov (mechanicky + některý odrezovač), poškozený, prokorodovaný plech opravit auotokolempířem . následně, na vyspravené a koroze zbavené a očištěná místa aplikovat kvalitní antikorozní základní barvu jako je na př. dvousložková epoxidová antikorozní základní barva s 2300 epolex, podle potřeby použít dvousložkový polyesterový tmel např. “polytmel …..” od fa. bkp. po vybroušení použít plnič vhodný podle použitého druhu vrchního emailu, případně jako plnič použít stříkací polyestrový tmel “polytmel finiš” použitelný prakticky pod různé druhy vrchního emailu.