prvně je vhodné rezatá místa konzultovat s autoklempířem, často jsou v těchto místech plachy prorezlé a nátěrové hmoty to nezachrání. po případném vyspravení (vyvaření ?) poškozených míst je nutné odstrnit korozi až na čistý plech a aplikovat na tato místa, na očištěný kov, kvalitní antikorozní základní barvu jako je např. epoxidová dvousložková s2300 epolex základ profi. pro vyrovnání nerovností je vhodný dvousložkový polyesterový tmel “polytmel ….” od fa. bkp. následně je potřebné celou karoserii, opravená místa i původní nátěr přebrousit jemným brusným papírem cca č. 150, nejlépe za mokra brusnými papíra waterproof. pro sjednocení povrchu se používá plnič, např. “polytmel finiš” od fa. bkp. pro konečný vrchní nátěr můžete použít dvousložkový polyuretanový email u 2065 pragopur nebo dvousložkový akrylátový email, které vám v našich prodejnách (seznam na www.bal.cz) mohou namíchat na různé odstíny podle vašeho výběru. vzhledem k tomu, že neuvádíte druh použitého emailu vašim předchůdcem, bude pro jistotu vhodné předem na malé, přebroušené části původního nátěru zkusit přestřik plničem, zda nenarušuje podklad.