SIGNOCRYL T S 2856

Barva na vodorovné dopravní značení vozovek

  • zaveden v Katalogu schválených výrobků pro vodorovné dopravní značení vydaným Ministerstvem dopravy ČR
  • nanáší se v jedné vrstvě vzduchovým i tlakovým bezvzduchovým nanášecím zařízením, případně jinou vhodnou nanášecí technikou s možností použití maskovací šablony
Detailed information
Sales network E-shop Stores

Charakteristika a použití výrobku

Barva je určena na vodorovné dopravní značení vozovek a jiných ploch s živičným, případně betonovým povrchem. Výrobek je zaveden v Katalogu schválených výrobků pro vodorovné dopravní značení vydaným Ministerstvem dopravy ČR.

Příprava podkladu

Nanáší se na suchý podklad předem zbavený hrubých nečistot a mastnot.

Ředidlo P 6406

Doporučený postup

Nanáší se v jedné vrstvě vzduchovým i tlakovým bezvzduchovým nanášecím zařízením, případně jinou vhodnou nanášecí technikou s možností použití maskovací šablony. Viskozita barvy je upravena pro přímou aplikaci na stroj. V případě potřeby (podle aplikace, typu zařízení) je možné ředění přípravkem TOLUEN P 6406. Při přípravě většího množství materiálu je nutné barvu v zásobnících průběžně míchat nebo před vlastní aplikací znovu důkladně promíchat. Zasychá na vzduchu fyzikálním odpařením rozpouštědla min. 7 minut při teplotě vzduchu min. 5 °C a relativní vlhkosti vzduchu max. 75 %. Tloušťka mokrého nátěru 500 μm (cca 680 g/m2 ). Tloušťka suchého nástřiku 220 μm. Při nanášení je nutné provést posyp balotinou asi 300-350 g/m2 typ Swarco T 14 G20, pro zajištění retroreflexe a drsnosti musí být tato operace provedena, vzhledem k rychlému zasychání, bezprostředně. Nátěr barvy je přejezdný vozidly 30 minut od nanesení na suchou vozovku při teplotě 1 °C a relativní vlhkosti vzduchu 75 %. Nižší teplota a vysoká vlhkost vzduchu zpomalí zasychání barvy. Při manipulaci se nesmí do výrobku dostat voda, která výrobek znehodnocuje.

Do you have a problem?
Ask your question

Answers ever day
Ask your question!